8 mars 2012

Att drömma

Jag har länge drömt om en walk in closet. Som - kanske - de allra flesta! Tänk att kunna hänga in sina kläder på en fin galge, i en perfekt ordning i en vacker miljö. Att kunna rada upp alla skor och stövlar. Att ha en hylla för alla handväskor. Krokar för halsband. Och....vänta!.....vad är fel med denna bilden...? Skulle väl vara "alla" kläder, och "alla" skor, och "alla" handväskor.....för så många är de ju inte! Men en dröm är en dröm - eller hur?! :)

Titta här, så underbart fint!
Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om vackra kläder, underbara miljöer och ordning och reda!
Kram Jennica






Alla bilder från Allt i Hemmet

2 kommentarer:

  1. Ååå så ljuvligt! En walk-in skulle jag också vilja ha, men det fick bortprioriteras hos oss :(
    Men drömma kan man ju fortsätta med. Kram LInda

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Ja, det vill jag också ha!
    Kram Jenny

    SvaraRadera