16 januari 2012

Månadens tävling

Nytt för i år är att vi kommer att ha en tävling varje månad där vi lottar ut fina priser bland de tävlande!

Denna månaden lottar vi ut fina anteckningsböcker från Ecojot! Anteckningsböckerna har mjuka pärmar och 32 linjerade sidor att fylla med personliga tankar, idéer och planer. Det är 100% syrafritt, återvunnet papper i böckerna och färgerna och limmet är biologiska och nedbrytbara.

För att vara med i tävlingen vill vi att du gillar oss på Facebook och skriver en kommentar till detta inlägget med ditt namn så att vi vet att du vill vara med. Om du redan gillar oss på Facebook så kan du självklart vara med och tävla ändå, lämna bara en kommentar till oss.

Sista tävlingsdag är den 31 januari!

Lycka till!

14 kommentarer:

  1. Jag gillar! Både Facebook och er!
    Anteckningsblock går under samma kategori som väskor, kabelstickade grå tröjor, kuddar: kan inte ha för många av dem.

    SvaraRadera
  2. Superfina anteckningsböcker! Med en sådan på skrivbordet hade arbetsdagen känts mer färgglad! :)

    SvaraRadera
  3. Hej, gillar er redan på Facebook, giller er i verkligheten också...... Fina block spanar jag alltid efter, har alltid ett block med mig i väskan för man vet aldrig när den där bra idèn dyker upp, eller när man kommer på vad man glömt att göra, eller ser/hör något bra som man vill komma ihåg. Då är ett anteckningsblock en suverän hjälp, slängarna av "alzheimers" kommer oftare och oftare......Det är alltid roligare att hala upp ett snyggt anteckningsblock än att leta upp ett gammalt kvitto som man kan använda baksidan att skriva på...... Hade gärna haft ett av era block i min väska!

    Ha en bra dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Det är klart att jag vill vara med i er tävling! De där anteckningsblocken har jag sett förut och jag tycker de är så snygga. Jag älskar papper och är väldigt svag för just anteckningsböcker. Jag gillar såklart på FB och håller nu mina tummar! :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Anteckningsböcker kan man aldrig få för många av... Speciellt inte så här fina! Jag gillar på FB!!

    //Linda

    SvaraRadera
  6. Jag gillar er redan på Facebook!
    Jag vill gärna vara med i er tävling. Jag tänker mig att jag och Lina skulle få perfekt användning för er anteckningsbok som resedagbok i New York! :)

    SvaraRadera
  7. Klart jag gillar er!!
    Nytt jobb, ny färgglad väska, ny rosa penna - ja, ni hör ju själva vad som saknas ;)
    //Malin

    SvaraRadera
  8. Nääääää sablar också... jag har ingen facebook så jag kan inte vara med i utlottningen...snyft... Har funderat massor på att skaffa mig FB men inte kommit till skott, måste fixa det...

    kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Jag älskar deras block. Köpte ett stort nyligen. Jag är med!

    SvaraRadera
  10. Åhhh, en sådan hade varit perfekt till mina jobb på Sveis.
    Jag vill gärna va med i tävlingen :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Såklart jag vill vara med. Diggar er sedan länge på FB.
    //Therése W

    SvaraRadera
  12. Åh, så underbara! Jag gillar er på FB nu (förstår inte varför jag inte gjorde det innan...) och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  13. Böcker i alla färger och former gillar jag. Speciellt anteckningsböcker där jag kan skriva roliga kommentarer från barnbarnen.

    mamma Lotta

    SvaraRadera
  14. Jag gillar er både på Facebook och annars! Vill gärna vinna!

    SvaraRadera